Ofte stillede spørgsmål

Få hurtigt svar på de spørgsmål, som du har – om det er til bookingprocessen, menuen eller noget helt tredje.

Kogtvedvænget 3DK - 5700 Svendborg
Danmark


Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?
+45 62 21 25 25 reception@stellamaris.dk

Hotelfaciliteter
Er der adgang til trådløst internet?

På hele Stella Maris tilbyder vi gratis adgang til trådløst internet. Netværket hedder ”Stella Maris” og kræver ingen kode.

Er der motionsrum på hotellet?

Ja – Men vi tilbyder også vandre og løberuter 150 meter fra hotellets hovedindgang samt direkte adgang til havet.

Er der hæveautomater på hotellet?

Der er ingen hæveautomater på Stella Maris, men receptionen hjælper gerne med at vise vej til den nærmeste bank.

Har I spa-afdeling?

Svendborgsund ligger for enden af vores park, og fra badebroen kan man nyde et forfriskende dyp. I vores suiter finder I desuden en lækker jacuzzi.

Værelser
Er I kørestols-/handicapvenlige?

Vi tilbyder handicapvenlige værelser i vores nye bygning. Værelserne ligger enten i stueetagen eller på 1. sal og tilgås uden trapper. Vi har sørget for ekstra plads rundt om sengen og et badeværelse uden badekar.

Du kan læse mere om vores faciliteter, og hvad vi har gjort for at gøre dit ophold så ubesværet som muligt, ved at klikke her. 

Er der aircondition på værelserne?

Der er ventilatorer tilgængelige på alle værelser.

Er der hårtørrer på værelset?

Ja! Så er der mere plads i kufferten til dine andre ting.

Er der strygebræt og strygejern på værelset?

Vi stiller gerne strygebræt og strygejern til rådighed – spørg i receptionen.

Er der mulighed for en ekstra opredning?

Der er mulighed for en ekstra opredning på vores Double Courtyard-værelser med balkon eller terrasse og alle vores Double Seaside-værelser med balkon eller terrasse – på vores Double Seaside-værelser med balkon eller terrasse og badekar, kan der tilmed være to opredninger.

Hvor store er jeres senge?

Alle vores dobbeltsenge måler 180 centimeter, og vores enkeltsenge måler 90 centimeter.

Har I familieværelser?

Vi har ét familie-værelse hvor døren mellem kan åbnes og dermed danne ét stort værelse efter behov. Kontakt receptionen for at lære mere om disse og tjekke ledigheden.

Har I dobbeltværelser med mulighed for to adskilte senge?

Ja, på to af vores Double Courtyard-værelser med balkon eller terrasse kan vi skille sengene ad, så I har to enkeltsenge. Kontakt receptionen for at høre mere om mulighederne.

Hvad koster det for et barn at overnatte?

Det er gratis for børn under 3 år at overnatte i eksisterende senge, mens en babyseng kan tilkøbes for kr. 250,- pr. nat. Børn mellem 3 og 12 år kan overnatte på værelset enten i eksisterende seng eller på en opredning. Pris afhænger af produkt og antal gæster på værelset.

Restaurant
Imødekommer I allergier og specialkost?

Vi tager hensyn til alle typer allergier og ønsker til specialkost. Vi har endda også en fast vegetarmenu. Informér gerne personalet på forhånd, hvis der er andre særlige hensyn, vi skal tage i forbindelse med dit restaurantbesøg.

Kan børn spise med i restauranten?

Selvfølgelig! Vi er altid klar til at servere en god middag i børnehøjde, om de mindste er til børnemenuer eller ej. Oplys gerne eventuelle ønsker til barnets menu ved booking.

Hvor kan jeg finde jeres smiley mærkning?
Reception
Hvordan booker jeg værelse?

Du kan booke via vores hjemmeside, ved at kontakte receptionen på mail reception@stellamaris.dk eller via telefon 62 21 25 25.

Er receptionen døgnbemandet?

Hotellet er ikke døgnbemandet, men receptionen er bemandet i hverdagene mellem 7.00-22.00 og i weekenden mellem 7.30 og 20.00.

Hvornår kan jeg tjekke ind og ud?

På hverdage kan du checke ind mellem kl. 15.00 og 22.00.

Lørdag/søndag kan du tjekke ind mellem kl. 15.00 og 20.00.

Udtjekning er altid kl. 11.00 – men skulle I have lyst til at blive hængende til frokost, sørger vi naturligvis for at bagagen står trygt i mellemtiden.

Kan jeg betale med kontanter i receptionen og i restauranten?

Ja – både receptionen og restauranten tager imod kontanter. Du kan også betale via MobilePay eller kreditkort.

Morgenmad
Kan man vælge morgenmaden fra?

Vores morgenmad er inkluderet i overnatningen og kan ikke fratrækkes værelsesprisen  – men det er naturligvis frivilligt, om I ønsker at benytte jer af morgenmadsmulighederne på hotellet.

Rygning og kæledyr
Hvor kan jeg ryge?

Stella Maris er et 100 % røgfrit hotel, og derfor er rygning ikke tilladt inden døre. Rygning kan foregå udendørs.

Må man have kæledyr med på hotellet?

Det er muligt at medbringe kæledyr på ét af vores Seaside Dobbelt værelser med badekar samt ét af vores Seaside Dobbelt værelser med brus for kr. 300,- pr. kæledyr pr. nat. Kontakt receptionen for at høre mere samt tjekke ledigheden af vores kæledyrsvenlige værelser.

Beliggenhed og parkering
Hvor langt er der fra hotellet til banegården?

Der er 2,7 kilometer til Svendborg Station. Det tager cirka 40 minutter at gå fra stationen til hotellet.
Svendborg Vest station ligger 1,7 kilometer fra hotellet, små 20 minutters gang.

Vi er gerne behjælpelige med at bestille en taxa til jer. Der går også bybusser fra stationen til hotellet cirka hver halve time mellem kl. 06.00 og kl. 18.00 i hverdagene og mellem kl. 07.00 og kl. 14.00 i weekenderne.

Hvor langt er der fra hotellet til centrum?

Der er cirka 3 kilometer fra hotellet til Svendborg centrum.

Er det muligt at parkere ved hotellet, og hvad koster det?

Det er muligt at parkere gratis i hotellets gård.

Har I ladestandere på hotellet?

Vi har fire Clever-ladestandere på Stella Maris. Har du i forvejen abonnement hos Clever, lader du blot, som du plejer. Har du ikke abonnement, kan du lade op via Clevers app.

Afbestillingspolitik
Hvad er jeres afbestillingspolitik?

Du kan se hele vores afbestillingspolitik i din ordrebekræftelse eller ringe til os, hvis du har brug for at ændre i din reservation.

Brug af logo
Må jeg bruge jeres logo?

Du må udelukkende benytte vores logo efter forudgående aftale (kontakt os på reception@stellamaris.dk).